+420 313 104 500 (Po - Pá: 7:00 - 17:00)

Váš košík
Obsahuje 0ks zboží za: 0 Kč

  Nakupte ještě za 999 Kč
a získejte dopravu zdarma!

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Curver do České a Slovenské republiky.

Reklamace

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se na veškeré zboží zakoupené na on-line obchodu společnosti DOMO SERVICE, spol. s r.o. (DOMO SERVICE, spol. s r.o., IČ 26121123, se sídlem Mezi stromy (hala č.3), 25225 Jinočany. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 71956, dále jen „prodávající“.) umístěného na internetové adrese www.curver-shop.cz.

  1. JAKOST PŘI PŘEVZETÍ

    1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
      • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      • se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
      • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (dále jen „reklamace“), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. To však neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    2. Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti (Jakost při převzetí), může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
    3. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
    4. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
    5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
    6. Má-li zboží vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží použité, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.
  3. NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE

    1. Reklamace bude posouzena jako neoprávněná v případě, že vada vznikla:
      • neodbornou instalací, zacházením i obsluhou nebo použitím,
      • poškozením zboží přírodními živly,
      • poškozením zboží používáním, jež je v rozporu s účelem zakoupeného zboží a návodem k použití,
      • poškozením zboží při přepravě, pokud nebylo zboží transportováno vozidly naší společnosti.
  4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

    1. Pokud kupující při přebírání zboží zjistí, že je zásilka zjevně poškozena (např. viditelně, výrazně porušený obal), je kupující oprávněn takovou zásilku nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím, neprodleně informujte e-mailem/telefonicky, urychlíme tím zajištění nápravy.
    2. Pokud kupující zjistí, že doručené zboží neodpovídá objednávce (bylo doručeno jiné zboží), je nutné nás neprodleně, zkontaktovat prostřednictvím e-mailu / telefonu a zajistíme nápravu.
    3. Pokud zákazník po rozbalení zásilky zjistí, že doručené zboží je poškozené, je nutné nás pokud možno ihned, zkontaktovat, zajistíme zahájení reklamačního řízení u dopravce (dvoudenní lhůta vyplývá z podmínek na reklamaci dopravců, pozdější nahlášení poškození zboží bohužel vede k zamítnutí reklamace).
    4. Pokud se v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí zboží objeví na zboží závady, zkontaktujte nás e-mailem / telefonicky, dohodneme se na dalším postupu, případně pošlete poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury a popisem závady přímo na adresu prodávajícího, tedy DOMO SERVICE, spol. s r.o., Mezi stromy (hala č.3), 25225 Jinočany. Balík můžete zřetelně označit nápisem „Reklamace“- urychlíte tím vyřízení celé reklamace.
    5. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je zákonem stanovena maximálně na 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, naší snahou vždy bude vyřídit oprávněnou reklamaci co nejdříve. Pokud nebude reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, má kupující právo odstoupit od smlouvy.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 01.01.2014. Změny vyhrazeny.

Doprava zdarma! Již při objednávce nad 999 Kč za Vás dopravu po celé ČR hradíme my. *

Způsob platby
  • Zaplatím do 14 dní (0 Kč)
  • Platba v hotovosti (0 Kč)
  • Platba bankovním převodem (0 Kč)
  • Platba na dobírku (39 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • Platba kartou online (0 Kč)
  • Platba kartou osobně (0 Kč)
Způsob dopravy
  • Osobní odběr na centrále v Jinočanech - DOMO SERVICE, spol. s r.o., Jinočany, Mezi stromy (hala č.3) (0 Kč)
  • Dopravní služba DPD (89 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • Odběrná místa DPD ParcelShop (49 Kč)
  • * zdarma od 2 000 Kč
  • Česká pošta - Balík Do ruky (72 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • Česká pošta - Balík Na poštu (89 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • Česká pošta - Balíkovna (49 Kč)
  • * zdarma od 2 000 Kč
  • Dopravní služba PPL (89 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • PPL parcel shop (69 Kč)
  • * zdarma od 999 Kč
  • Dopravní služba DPD na Slovensko (199 Kč)
  • Poštovné a balné u zboží nadměrných rozměrů se řídí aktuálním ceníkem.
Ověřeno zákazníky

Obchod curver-shop.cz získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky. Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí.

* Toto se netýká zboží nadměrných rozměrů. Pro bližší informace využijte uvedených kontaktů.

Kontaktujte nás
DOMO SERVICE, spol. s r.o.
Logistický areál Tulipán
Mezi stromy (hala č.3)
25225 Jinočany
Přízemí budovy A, rampa č.8
26121123
DIČ CZ26121123
E-mail:
obchod@kvalitnidomacnost.cz
Telefon: +420 313 104 500
Fax 313 104 510
Kontaktujte nás »
Poslední aktualizace skladu:
19.03.2024 04:10 | 12 | 1152
Oficiální e-shop výhradního dovozce značky Curver do ČR a SR.
Desítky položek skladem, zboží ihned k odeslání!
Záruka kvality, máme 25 let zkušeností na trhu.
Možnost osobního odběru na více než 80 místech po celé ČR.
gopay visa
mastercard visa
visa mastercard
mastercard maestro
Curver